Számlázó Programom
CRM program

Növelje bevételeit egy hatékony CRM Program segítségével!

Hogyan teheti hatékonyabbá a közös munkavégzést cégében?
Hogyan kérheti számon értékesítői munkáját? Hogy mérheti kollégái teljesítményét? Tudja Ön, hogy melyik munkatársa mikor mit csinál?

Hogyan növelheti bevételeit?
Szerezzen több megrendelést a meglévő ügyfeleitől! Jelenlegi ügyfeleivel hogyan tud több bevételre szert tenni?

Hogyan szerezhet több vevőt?
Vezessen hatékony partner listát CRM Program segítségével. Tudja Ön honnan jönnek a jó vevői, és melyik hirdetései nem találnak célba? Tudja Ön, hogy melyik partnerét mi érdekli?

Automatikus kintlévőség kezelés egyszerűen

A kintlévőségek hatásos ellenszere

Beépített e-mail küldés

Pontos ügyfélnyilvántartás

Tudta, hogy cégének legnagyobb kincse ügyféladatbázisa?

Persze csak akkor, ha pontosan van vezetve!

 

Melyik vásárlója honnan jött, ki az üzletkötője, mi érdekli pontosan. Mikor kerestük, mikor voltunk nála, kapott ajánlatot.
Kategóriákba tudja sorolni őket: érdeklődők, vásárlók, törzsvásárlók, amiket alábonthat még állapotok szerint is.
Partnere összes kapcsolattartóját berögzítheti, hiszen az is fontos, hogy a cégen belül kivel tartjuk a kapcsolatot, kinek menjen a fizetési felszólítás.

Egy partnerhez több szállítási címet is felrögzíthet, ami alapján később könnyen megtalálhatja őket (pl. XY Kft mellé berögzítheti, hogy SanyaChef).
A partner szerződéseit is felrögzítheti az adott partner kartonjára.
Üzletkötője egy partner kartonra ránézve rögtön láthatja, hogy a partner hogy szokott fizetni, van-e tartozása, mik a kedvenc termékei, milyen gyakran vásárol.
Ön pedig láthatja, hogy milyen árrése van a partneren, sőt tervezni is tud ezzel kapcsolatban, hogyha áralkura kerülne sor.

Miért fontos a CRM program mostanában?

Partner ne csak egy adat legyen, tudjon róla mindent!


1.) Törődjön többet meglévő ügyfeleivel!
2.) Kik a legjobb vevői? Foglalkozzon velük!
3.) Figyeljen ügyfelei igényeire – hol vannak az értékesítési lehetőségek?
4.) Kényeztesse hűséges törzsvásárlóit!
5.) Nem elég keményebben dolgozni az új vásárlóiért, okosabban is kell!


A 4M elve: Megfog, Megért, Megtart, Megismétel

A sikeres ügyfél kezelés a 4M elve köré épül. Amikor egy új vásárlónk van, először Megfogjuk a szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Elemezzük vásárlói szokásait, igényeit, azaz Megértjük. Ezáltal érzi, fontos számunkra az elégedettsége, és egyedi igényei, tehát Megtartjuk érdeklődését felénk. Ennek a folyamatnak az eredményeként lesz vásárlónkból hűséges törzsvásárló, aki újból és újból Megismétli a vásárlást.
CRM Program 4M

CRM Program


Miért fontos, hogy a Számlázó és a CRM program egyben legyen?

A legegyszerűbb ezt egy képpel illusztrálni: Partnereiről úgy fogja a legtöbbet tudni, hogyha a főbb adatok mellett látja vásárlási szokásaikat is: ki milyen gyakran mit szokott vásárolni. Hány hetente vásárol, mióta nem vásárolt X terméket?
CRM Program

CRM Program


Rég nem rendelt törzsvásárlók – Kiket kell felhívni, emlékeztetőül, hogy vásároljanak?

Legnagyobb előnye, hogy egyben van a számlázó és a CRM program, hogy ilyen FORINTOSÍTHATÓ listákat tud adni.

Hetente bejárt önhöz vásárolni Gipsz Jakab, de hetek óta nem jött? A szoftver automatikusan feldobja, így Ön (vagy üzletkötője) oda tud telefonálni, hogy mi ennek az oka.

Ügyfele értékelni fogja a törődést – hogy fontos Önnek minden egyes vásárló!

 

 

Törzsvevők automatikus kiemelése
Mindenki tudja, hogy a cégek többsége a törzsvevőkből él, de vajon minden kollégája tisztában is van azzal, hogy kik a törzsvevői? Szoftverünk automatikusan kiemeli a törzsvevőket, vásárlási szokásaik alapján, így új kollégái rögtön tudni fogják, kiket kell kiemelten kezelni.

Nincs elszalasztott lehetőség!
Mindennek nyoma van, így kollégái rá tudnak kérdezni az ügyfélre pár hónap múlva, hogy hogy áll az építkezés, aktuális-e a fürdőszobabútor. Ön pedig látja, hogy milyen kereslet várható a következő hónapban!

Értékesítési lehetőségek rögzítése
Emlékeztetők mellé felvihetik kollégái azt is, hogy kit mi fog érdekelni a közeljövőben!

Vásárlási szokásosok elemzése

Tudja Ön, hogy kik a törzsvásárlói? Azt is tudja mi érdekelheti még őket, a megszokott termék vásárlása mellett? És ha Ön ezt tudja, fel is ajánlja nekik személyre szabottan?

Biztosan tapasztalta már, hogy rendszeres vásárlói el-el tűnnek, elmaradoznak hosszabb időre.
A legtöbb bevételkiesést a vásárlók nem megfelelően kezelése tudja okozni, ami által elpártolnak a jó vevői. Ez ellen úgy tehet a legjobban, ha figyel rájuk!

Számlázó és CRM program közvetlenül tud e-mailt küldeni a vásárlójának
Küldje ki a termék leírását, dokumentációját az e-mail csatolmányaként, Például: ``Köszönjük, hogy megvásárolta a fűrészünket, a használat előtt kérjük olvassa el a mellékelt leírást`` Fontos megjegyezni azonban, hogy szoftverünk nem hírlevélküldő, de beépített e-mail küldéssel rendelkezik.

Ezt a fajta ügyfél kezelést kevesen használják még nálunk!
Egy ilyen boltba Ön is szívesen vissztérne igaz? De menjünk tovább! Egy hét múlva a rendszer megkérdezi a vásárlótól: ``Köszönjük múlt heti ``fűrész`` vásárlását , reméljük elégedett volt vele! Tudta, hogy nálunk sövénynyírókat is lehet kapni? Mellékeltük sövénynyíróink árlistáját és linkjét a weboldalunkra!``

Számlázás vásárlási szokások alapján:

Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal

Egyedi partnertulajdonságok


Mit szeretne nyilvántartani a vevőiről? Milyen háziállatuk van, milyen autót vezetnek? Bármit beállíthat, és később szűkíthet ezekre: budapesti kutyás ügyfeleit egy gombnyomásra lekérdezheti például a CRM Program segítségével!


Különböző szempontok alapján saját listákat hozhat létre, amin csak azok az adatok jelennek meg, amikre ön kiváncsi! Pl. A heti eladások a facebookos vevőkből!

Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal

Marketing csatornák elemzése
Tudja, hogy melyik hirdetésből jöttek ügyfelei? Melyik oldalról jöttek jól fizető ügyfelei, és melyikről a problémásak? Vajon a Google-ről vagy a Facebookról érkező ügyfeleinken kerestünk többet?

Rég vásárolt törzsvásárlókra figyelmeztetés
CRM program adataiból egy gombnyomásra lekérheti azon partnereinek a listáját, akik eddig törzsvásárlók voltak (gyakran vásároltak), de egy időben elfordultak a cégtől, hetek óta nem rendeltek. Érdemes üzletkötőjének felkeresnie őket!