Webáruházból számlázás

Kollégái könnyebben, gyorsabb, hatékonyan dolgozzák fel a rendeléseket!


Szoftverünket háromféleképpen lehet összekötni webáruházakkal:

Egyedi fejlesztésű webáruházzal

Ha ön saját fejlesztővel, programozóval készített egyedi fejlesztésű webáruházat, és le tudja fejlesztetni a kapcsolatot, a következő a teendője:
Töltse le küldje el ezt a formátum leírást a programozónak: Megrendelés fogadó XML formátum


A programozónak annyi a dolga, hogy minden egyes rendelésről készít egy ilyen XML fájlt és elhelyezi egy FTP elérésen (webshopoldala.hu/admin/rendelesek mappa mondjuk), amihez a programnak ad egy dedikált FTP elérést.
A szoftver a Fájl/Webáruház kapcsolat gombra kattintva felmegy az FTP-re és megnézi, hogy van-e új XML, ha van, beolvassa azt, és átnevezi .XM-re.

Az új partnereket ellenőrzi a szoftver, és ha kell felviszi újként kapcsolattartóval, szállítási címmel, megjegyzéssel, telefonszámmal, e-mail címmel.

Fontos, hogy a rendszer a megrendelésben szereplő árakon számlázza ki a termékeket, így bármilyen egyedi webshop kedvezmény is érvényíthető (kupon kedvezmény, hétvégi 5%-os áreső, bármi), függetlenül a számlázó szoftverben érvényes listaártól.
A termék nevek is lehetnek különbözőek, ugyanis a rendszer cikkszám alapján azonosítja be a termékeket (ha üres a cikkszám, akkor név alapján, ha úgysem találja, akkor új terméknek viszi fel!).

Shoprenter webáruházból számlázás (Webshop Experts)

Shoprenteres webáruház esetén elég csak a megfelelő paramétereket bemásolni és máris működik a webáruház kapcsolat (külön modul – mint eddig is, az ára azonban változatlan: nettó 25.000 Ft 1 gépre)

Szükséges a webáruház url-je, a felhasználónév és jelszó a Shoprenterhez a kapcsolathoz.
A kapcsolathoz engedélyezniük kell a számlázós export kapcsolatot (a Shoprenternek)

Shoprenter esetén csak SILVER vagy GOLD előfizetésnél engedélyezik a kapcsolatot!



UNAS Webshopból számlázás

UNAS webshop esetén a felhasználónév, jelszón kívül a SHOPID-re van szükség, és az AUTHCode-ra, amit az UNAS webshop admin felületén belül talán.

Az API kapcsolat csak akkor használható, ha az áruház üzemeltető a harmadik kiegészítő modult is megrendeli, egyedi megállapodás alapján ettől el lehet térni.



+1 Bármilyen egyéb, külső rendszerrel

Ha valamilyen külső rendszerrel szeretnék összekötni a számlázót, az FTP-s XML-es kapcsolat ugyanúgy megoldás lehet erre is.
Lényegében mindegy mi állítja elő ezt a formátumot, a program képes belőle számlát vagy vevői rendelést is készíteni. Töltse le küldje el ezt a formátum leírást a programozónak: Megrendelés fogadó XML formátum


A programozónak annyi a dolga, hogy minden egyes rendelésről készít egy ilyen XML fájlt és elhelyezi egy FTP elérésen (webshopoldala.hu/admin/rendelesek mappa mondjuk), amihez a programnak ad egy dedikált FTP elérést.
Ha ez megoldható, akár külső automatizmus alapján automata-számlázásra is képes a számlázó program.


>