[vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]

Növelje bevételeit egy hatékony CRM Program segítségével!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1454764121247{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column width=”1/3″ is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]Hogyan teheti hatékonyabbá a közös munkavégzést cégében?

Hogyan kérheti számon értékesítői munkáját?

Hogy mérheti kollégái teljesítményét?

Tudja Ön, hogy melyik munkatársa mikor mit csinál?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Hogyan növelheti bevételeit?

Szerezzen több megrendelést a meglévő ügyfeleitől!

Jelenlegi ügyfeleivel hogyan tud több bevételre szert tenni?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Hogyan szerezhet több vevőt?

Vezessen hatékony partner listát CRM Program segítségével.

Tudja Ön honnan jönnek a jó vevői, és melyik hirdetései nem találnak célba?

Tudja Ön, hogy melyik partnerét mi érdekli?[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454519880151{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Automatikus kintlévőség kezelés egyszerűen[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]A kintlévőségek hatásos ellenszere[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Beépített e-mail küldés[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Pontos ügyfélnyilvántartás

Tudta, hogy cégének legnagyobb kincse az ügyféladatbázis?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column effect=”flipInX” is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454520008154{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column_text]

Persze csak akkor, ha pontosan van vezetve!

Melyik vásárlója honnan jött, ki az üzletkötője, mi érdekli pontosan. Mikor kerestük, mikor voltunk nála, kapott ajánlatot.

Kategóriákba tudja sorolni őket: érdeklődők, vásárlók, törzsvásárlók, amiket alábonthat még állapotok szerint is.

Partnere összes kapcsolattartóját berögzítheti, hiszen az is fontos, hogy a cégen belül kivel tartjuk a kapcsolatot, kinek menjen a fizetési felszólítás. Egy partnerhez több szállítási címet is felrögzíthet, ami alapján később könnyen megtalálhatja őket (pl. XY Kft mellé berögzítheti, hogy SanyaChef).

A partner szerződéseit is felrögzítheti az adott partner kartonjára.
Üzletkötője egy partner kartonra ránézve rögtön láthatja, hogy a partner hogy szokott fizetni, van-e tartozása, mik a kedvenc termékei, milyen gyakran vásárol.

Ön pedig láthatja, hogy milyen árrése van a partneren, sőt tervezni is tud ezzel kapcsolatban, hogyha áralkura kerülne sor.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Miért fontos a CRM program mostanában?

Partner ne csak egy adat legyen, tudjon róla mindent!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

1.) Törődjön többet meglévő ügyfeleivel!
2.) Kik a legjobb vevői? Foglalkozzon velük!
3.) Figyeljen ügyfelei igényeire – hol vannak az értékesítési lehetőségek?
4.) Kényeztesse hűséges törzsvásárlóit!
5.) Nem elég keményebben dolgozni az új vásárlóiért, okosabban is kell![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

A 4M elve: Megfog, Megért, Megtart, Megismétel

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″ effect=”flipInX” is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]A sikeres ügyfél kezelés a 4M elve köré épül.

Amikor egy új vásárlónk van, először Megfogjuk a szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Elemezzük vásárlói szokásait, igényeit, azaz Megértjük. Ezáltal érzi, fontos számunkra az elégedettsége, és egyedi igényei, tehát Megtartjuk érdeklődését felénk. Ennek a folyamatnak az eredményeként lesz vásárlónkból hűséges törzsvásárló, aki újból és újból Megismétli a vásárlást.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ effect=”flipInX” is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]

CRM Program 4M

CRM Program

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Miért fontos, hogy a Számlázó és a CRM program egyben legyen?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″ effect=”flipInX” is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]A legegyszerűbb ezt egy képpel illusztrálni:

Partnereiről úgy fogja a legtöbbet tudni, hogyha a főbb adatok mellett látja vásárlási szokásaikat is: ki milyen gyakran mit szokott vásárolni. Hány hetente vásárol, mióta nem vásárolt X terméket?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ effect=”flipInX” is_slider=”0″ slide_speed=”4500″][vc_column_text]

CRM Program

CRM Program

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454520026920{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column_text]

Rég nem rendelt törzsvásárlók – Kiket kell felhívni, emlékeztetőül, hogy vásároljanak?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454520038356{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column_text]

Legnagyobb előnye, hogy egyben van a számlázó és a CRM program, hogy ilyen FORINTOSÍTHATÓ listákat tud adni.

Hetente bejárt önhöz vásárolni Gipsz Jakab, de hetek óta nem jött? A szoftver automatikusan feldobja, így Ön (vagy üzletkötője) oda tud telefonálni, hogy mi ennek az oka.

Ügyfele értékelni fogja a törődést – hogy fontos Önnek minden egyes vásárló!

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Törzsvevők automatikus kiemelése!

Mindenki tudja, hogy a cégek többsége a törzsvevőkből él, de vajon minden kollégája tisztában is van azzal, hogy kik a törzsvevői?

Szoftverünk automatikusan kiemeli a törzsvevőket, vásárlási szokásaik alapján, így új kollégái rögtön tudni fogják, kiket kell kiemelten kezelni.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Nincs elszalasztott lehetőség!

Mindennek nyoma van, így kollégái rá tudnak kérdezni az ügyfélre pár hónap múlva, hogy hogy áll az építkezés, aktuális-e a fürdőszobabútor. Ön pedig látja, hogy milyen kereslet várható a következő hónapban![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Értékesítési lehetőségek rögzítése!

Emlékeztetők mellé felvihetik kollégái azt is, hogy kit mi fog érdekelni a közeljövőben![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Vásárlási szokásosok elemzése

Tudja Ön, hogy kik a törzsvásárlói? Azt is tudja mi érdekelheti még őket, a megszokott termék vásárlása mellett? És ha Ön ezt tudja, fel is ajánlja nekik személyre szabottan?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”1059″][vc_single_image image=”1060″][vc_single_image image=”1062″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1643355232156{margin-top: 20px !important;margin-right: 50px !important;margin-bottom: 50px !important;margin-left: 80px !important;}”][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454520053944{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column_text]

Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal

Egyedi partnertulajdonságok

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column is_slider=”0″ slide_speed=”4500″ css=”.vc_custom_1454520065778{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column_text]Mit szeretne nyilvántartani a vevőiről?

Milyen háziállatuk van, milyen autót vezetnek? Bármit beállíthat, és később szűkíthet ezekre: budapesti kutyás ügyfeleit egy gombnyomásra lekérdezheti például a CRM Program segítségével! Különböző szempontok alapján saját listákat hozhat létre, amin csak azok az adatok jelennek meg, amikre ön kíváncsi!

Pl. A heti eladások a Facebookos vevőkből![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Marketing csatornák elemzése!

Tudja, hogy melyik hirdetésből jöttek ügyfelei?

Melyik oldalról jöttek jól fizető ügyfelei, és melyikről a problémásak?

Vajon a Google-ről vagy a Facebookról érkező ügyfeleinken kerestünk többet?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Rég vásárolt törzsvásárlókra figyelmezteté!

CRM program adataiból egy gombnyomásra lekérheti azon partnereinek a listáját, akik eddig törzsvásárlók voltak (gyakran vásároltak), de egy időben elfordultak a cégtől, hetek óta nem rendeltek.

Érdemes üzletkötőjének felkeresnie őket![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]