Teljes ügyviteli megoldás a cége, fejlődéséhez, 25 modullal
Több raktáras készletkezelés
Árajánlatok, vevői, szállítói rendelések kezelése
Kintlévőség kezelése – fizetési felszólításokkal bankkártyás kiegyenlítések feldolgozása XLS-ből
Beszállítói számlák letöltése NAV online rendszerből
Egyedi árak, kedvezmények, 5 eladási ár kezelése
Vonalkódos Raktártechnika kezelése ZEBRA Terminállal
Előleg számlák, deviza számlák kezelése
Munkalap, szerviz modul a karbantartások kezeléséhez
Villámgyorsan létrehozható webshop kapcsolat
Kiemelkedő e-kereskedelmi automatizmusok
Rengeteg kimutatás, exportálás / importálás Excelből
Telefonon elérhető, segítőkész ügyfélszolgálat
6 funkció ami felgyorsítja a napi munkát:
Gyors-keresés a partnerek között, szállítási cím, kapcsolattartók, telefonszám alapján is.
Beépített cégadatbázis és adószám ellenőrzés.
Termékek közötti gyors-keresés cikkszám, név vagy vonalkód alapján is.
E-mailben küldhető számlák, visszaigazolások.
Kintlévőségkezelés, fizetési felszólítások
Webáruház kapcsolat UNAS, Shoprenter vagy egyedi fejlesztésű webáruházakból is.
A teljes rendszer 25 modult tartalmaz.

Tegye egyszerűbbé adminisztrátorai, üzletkötői munkáját:

Gyors partner kiválasztás a közelben lévő partnerek vagy a túraterv alapján.
Korábban vásárolt termékek alapján felajánlja a kedvenc termékeit.
Gyors-keresés az összes termék között.
Egyedi kedvezményeket automatikusan hozza.
Vásárlási szokások elemzik a törzsvásárlókat, és hogy ki az aki mostanában nem rendelt
Üzletkötői a számlákat, rendeléseket mobilon is meg tudják írni
Mi történik, ha lecseréli jelenlegi rendszereit?
Tudjuk, hogy sokan félnek a váltástól, ezért külön hangsúlyt fektetünk az átállás során két dologra: az adatokat mi importáljuk be, illetve ha megoldható akkor személyesen oktatjuk be a kollégákat, hogy minél több kérdésüket meg tudjuk válaszolni!
Miért cserélné le mostani rendszerét?
Szoftverünk 25 modulja fogja segíteni cége hatékony működését, amik többségét ráadásul mobilon, tableten is elérhetnek kollégáival, akár ügyfeleinél is. A piacon lévő szoftverekhez képest mi az ügyvitel irodai és a terepen, ügyfeleknél végzett részét is lefedjük, mindezt egy program rendszerrel.
Folyamatosan fejlesztjük szoftverünket, hogy a legmodernebb igényeknek is megfeleljen! Ha Önnek mégis olyan igénye merülne fel, akkor egyedi fejlesztéseket is szívesen vállalunk, ha azzal az Önök munkáját meg tudjuk könnyíteni!
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
” Csak ajánlani tudjuk! Köszönjük a rugalmasságot és a maximális segítő készséget! “
” Nagyon szépen köszönjük a munkádat és segítőkész hozzáállásod a problémáink megoldásához. Reményeink szerint ezzel a programmal sokkal könnyebb lesz a munkavégzésünk. Szerencsére hosszú keresgélés után megtaláltunk Titeket és végre az elvárásainknak megfelelő “sokat tudó” programot. “
Ha a kézi-számlák vezetésével töltött napi fél órát megspórolják a kollégák, már megérte váltani!
Szorozza fel ezt munkatársai számával, majd az órabérükkel, és Ön is rájön mennyi időt vesztegetnek el olyan dolgok vezetésével amiket egy modern rendszer automatikusan és pontosan vezet, és két kattintásra bármikor kiad!
© 2022 E-Szoftver Kft.