Ingyenes számlázó helyett használjon olyat, ami a későbbiekben bővíthető, úgy, ahogy cége is fejlődik! A mai számlázó programok már sokkal többel tudják segíteni a napi munkáját, mint egy sima számlatömb. Alapverziónk is már készletet, több árat, kedvezményeket kezel, illetve partner és termék kartonokat vezet.
Gyors, könnyen megtanulható számlázás. Többféle megjegyzést adhat a számlához, akár tételenként is fűzhet megjegyzést. Számlázáskor lehetősége van felülbírálni az árat, ha eseti kedvezményt adna. Saját logóval ellátott számlakép, elérhetőséget fel lehet tüntetni rajta, termékek cikkszámait, illetve a partner szállítási címét is (ha eltér persze)
Innovatív Gyorskeresés
Szoftverünk mindenben keres, akár több szórészlet alapján is: kék 5L-es vödröt keres? Mindegy, hogy nem tudja hogy volt rögzítve, szoftverünk akkor is megtalálja! Sosem volt ilyen gyors a számlázás, kollégái nem fognak többet panaszkodni, hogy nem találnak valamit.
5 eladási ár + EUR, akciós árak
Termékeiről rengeteg adatat rögzíthet: beszerzési ár FT-ban, EUR-ban, 5 féle eladási árat (amit ráadásul partnercsoportokhoz rendelhet: kisker ár, nagyker ár), beszállítót, minimum készletet, terméksúlyt.
Excelből feltölthető, frissíthető terméktörzs
Termékeit ráadásul exportálhatja Excelbe, illetve vissza is importálhatja Excelből, így bármikor frissítheti árait, egy-egy nagyobb árfolyamváltozásnál!
Ezen kívül leírást adhat a termékéhez, súlyt, csomagolási egységet, angol megnevezést, mennyiségi kedvezményt vagy akár minimum készletet is.
Termék karton
Bármikor visszanézhetjük egy termék fogyását, bevételezését, vagy hogy kinek lett eladva (milyen áron!) a termékkartonon!
Bevételezésheti beszállítójától az árut, ami rögtön készletre is kerül, szállítólevelekkel pedig kiírhatja partnereinek. Több szállítólevélen át is gyűjtheti partnerenként a szállítást, majd egy gombnyomásra leszámlázhat, akár egyszerre több szállítólevelet is. Ilyenkor mindig van alkalma arra, hogy módosítson a tételekben, a partner nevében, vagy a fizetési módon.
Partnereihez felviheti alapértelmezett fizetési módjukat, határidejüket, kapcsolattartóját, e-mail címét.
Partnerkarton mindig visszanézheti vásárlási előzményeit, mikor mit vásárolt, milyen áron, vagy éppen, hogy mennyivel tartozik! Partnerenként beállíthatja, hogy melyik üzletkötőjéhez tartozik, így hónap végén kimutatást húzhat le üzletkötőnként is!
A szoftverben nyilvántarthatja, hogy melyik számláját fizették ki, melyikkel tartoznak (részfizetést is tud!). Fizetési felszólítást, egyenlegközlőt is nyomtathat, illetve ezeket e-mailben is elküldheti. Ilyenkor a partner megkapja az összes kifizetetlen számláját is PDF-ben, így nem hivatkozhat arra, hogy nincsenek meg a számlák!
Különböző kedvezményeket állíthat be partnerenként, amiket számlázás közben felülbírálhat. Termékenként 5 eladási árat határozhat meg, pl. kisker ár, nagyker ár, így számlázáskor a partnercsoportonként a helyes árat adja fel a szoftver.
Árajánlatokat is készíthet a programból, illetve proforma számlákat is, amiket később egy gombnyomásra leszámlázhat. Tudta, hogyha Proforma számlát ad ügyfelének, akkor addig nem kell ÁFÁ-t fizetnie, amíg be nem jött az összeg (ellentétben a rendes számlával)?
Azon túl, hogy minden bizonylatot, kimutatást, listát ki tud menteni Excel-be, HTML-be, PDF-be, bizonylatait el is tudja küldeni e-mailben (a programból)! Megspórolhatja így például a faxolás, borítékolás költségeit is, vagy csak meggyorsíthatja egy-egy utalás elintézését, hisz vásárlója rögtön kézhez kapja a számlát!
Felhasználóinak, kollégáinak külön jogosoultsági szinteket állíthat be, így például nem mindenki láthatja a beszerzési árakat, böngészhet a kimutatásokban. Mindenki csak azzal dolgozhat, ami őrá tartozik. Ráadásul naplózza is tevékenységüket, így visszanézheti ki vitt fel rosszul egy terméket!
Adatai maximális biztonságban vannak, a szoftver minden reggel automatikusan elkészít egy teljes adatmentést, amiből bármikor visszaállítható a teljes adatbázis. Ráadásul minden nem foglal többet pár megabyte-nál, így egy pendrivera is nyugodtan lementheti! Nincs több elveszett adat!
1. Törödjön többet meglévő ügyfeleivel!
2. Kik a legjobb vevőit? Foglalkozzon velük!
3. Figyeljen ügyfelei igényeire - hol vannak az értékesítési lehetőségek?
4. Kényeztesse hűséges törzsvásárlóit!
5. Nem elég keményebben dolgozni az új vásárlóiért, okosabban is kell!
Tudta, hogy cégének legnagyobb kincse ügyféladatbázisa?
Persze csak akkor, ha pontosan van vezetve!
Melyik vásárlója honnan jött, ki az üzletkötője, mi érdekli pontosan. Mikor kerestük, mikor voltunk nála, kapott ajánlatot.
Kategóriákba tudja sorolni őket: érdeklődők, vásárlók, törzsvásárlók, amiket alábonthat még állapotok szerint is.
Partnere összes kapcsolattartóját berögzítheti, hiszen az is fontos, hogy a cégen belül kivel tartjuk a kapcsolatot, kinek menjen a fizetési felszólítás.
A partner szerződéseit is felrögzítheti az adott partner kartonjára.
Üzletkötője egy partner kartonra ránézve rögtön láthatja, hogy a partner hogy szokott fizetni, van-e tartozása, mik a kedvenc termékei, milyen gyakran vásárol.
Ön pedig láthatja, hogy milyen árrése van a partneren, sőt tervezni is tud ezzel kapcsolatban, hogyha áralkura kerülne sor.
Partner ne csak egy adat legyen, tudjon róla mindent!
Számlázó programban általában csak a számlákat, kintlévőségeket szokták vezetni. CRM modulunkba berögzítheti az összes partnerhez tartozó megkeresést, telefont, e-mailt, érdeklődést, árajánlatot, tárgyalást, mindent ami a partnerhez tartozik. Ez azért különösen fontos, hogy a későbbiekben bármikor előkereshetőek legyenek ezek az információk. Mikor tervezik a fenti fürdőszoba felújítását? Milyen termék érdekelheti még? Prémium vagy az olcsóbb termékek érdeklik inkább?
Kiváncsi kollégái hogy dolgoznak?
Természetesen mindezekhez felelős rendelhet kolléági közül, és határidőt, amit Ön később egy kattintásra átnézhet - hogy mennyire nem dolgoztak éppen.
Nézzen körül más crm programoknál is, mielőtt döntene!
Szoftverünk előnye akkor jön ki igazán, amikor többen használják, akkor igazán hasznos a közös naptár nézet: kinek mikor van irodán kívül dolga, ki hogy ér rá. Látjuk egymás feladait, így a közös munka tervezése sosem volt ilyen egyszerű! Természetesen mindez Google Naptárral van összekapcsolva, hogy akár okostelefonon is követhessük az eseményeket.
Dokumentumok, szerződések, fényképek feltöltése partnerekhez, vagy pl. bejövő számlák scannelése, mindezt egy programban. Minden tárgyaláshoz, emlékeztetőhöz csatolhatunk mellékletet, pl. egy fotót, egy tervrajzot, amit később egy gombnyomásra előhívhatnak kollégáink.
A sikeres ügyfél kezelés a 4M elve köré épül. Amikor egy új vásárlónk van, először Megfogjuk a szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Elemezzük vásárlói szokásait, igényeit, azaz Megértjük. Ezáltal érzi, fontos számunkra az elégedettsége, és egyedi igényei, tehát Megtartjuk érdeklődését felénk. Ennek a folyamatnak az eredményeként lesz vásárlónkból hűséges törzsvásárló, aki újból és újból Megismétli a vásárlást.
Legnagyobb előnye, hogy egyben van a számlázó és a CRM, hogy ilyen FORINTOSÍTHATÓ listákat tud adni.
Hetente bejárt önhöz vásárolni Gipsz Jakab, de hetek óta nem jött? A szoftver automatikusan feldobja, így Ön (vagy üzletkötője) oda tud telefonálni, hogy mi ennek az oka.
Ügyfele értékelni fogja a törődést - hogy fontos Önnek minden egyes vásárló!
Emlékeztetők mellé felvihetik kollégái azt is, hogy kit mi fog érdekelni a közeljövőben!
Mindenki tudja, hogy a cégek többsége a törzsvevőkből él, de vajon minden kollégája tisztában is van azzal, hogy kik a törzsvevői? Szoftverünk automatikusan kiemeli a törzsvevőket, vásárlási szokásaik alapján, így új kollégái rögtön tudni fogják, kiket kell kiemelten kezelni.
Tudja Ön, hogy kik a törzsvásárlói? Azt is tudja mi érdekelheti még őket, a megszokott termék vásárlása mellett? És ha Ön ezt tudja, fel is ajánlja nekik személyreszabottan? Biztosan tapasztalta már, hogy rendszeres vásárlói el-el tűnnek, elmaradoznak hosszabb időre… A legtöbb bevételkiesést a vásárlók nem megfelően kezelése tudja okozni, ami által elpártolnak a jó vevői. Ez ellen úgy tehet a legjobban, ha figyel rájuk! Számlázó és CRM szoftverünk alkalmas arra, hogy miután egy vásárló megkapta Önnél a számlát, egy e-mailben vagy smsben automatikusan megköszöni a vásárlást – persze ez még nem minden! Küldje ki a termék leírását, dokumentációját az e-mail csatolmányaként, Például: "Köszönjük, hogy megvásárolta a fűrészünket, a használat előtt kérjük olvassa el a mellékelt leírást" Ezt a fajta ügyfél kezelést kevesen használják még nálunk! Egy ilyen boltba Ön is szívesen vissztérne igaz? De menjünk tovább! Egy hét múlva a rendszer megkérdezi a vásárlótól: "Köszönjük múlt heti "fűrész" vásárlását , reméljük elégedett volt vele! Tudta, hogy nálunk sövénynyírókat is lehet kapni? Mellékeltük sövénynyíróink árlistáját és linkjét a weboldalunkra!"
Tudja, hogy melyik hirdetésből jöttek ügyfelei? Melyik oldalról jöttek jól fizető ügyfelei, és melyikről a problémásak? Vajon a Google-ről vagy a Facebookról érkező ügyfeleinken kerestünk többet?
Szoftverünkben egy gombnyomásra lekérheti azon partnereinek a listáját, akik eddig törzsvásárlók voltak (gyakran vásároltak), de egy időben elfordultak a cégtől, hetek óta nem rendeltek. Érdemes üzletkötőjének felkeresnie őket!
Különböző szempontok alapján saját listákat hozhat létre, amin csak azok az adatok jelennek meg, amikre ön kiváncsi! Pl. A heti eladások a facebookos vevőkből!
Egyedi partnertulajdonságok
Mit szeretne nyilvántartani a vevőiről? Milyen háziállatuk van, milyen autót vezetnek? Bármit beállíthat, és később szűkíthet ezekre: budapesti kutyás ügyfeleit egy gombnyomásra lekérdezheti például!
Ezeket az egyedi jelentéseket ráadásul automatizálhatja is, így Ön ezeket pl. minden pénteken megfogja kapni, ott lesznek az Ön postafiókjában!
Egy-egy célzott listát létrehozva rögtön e-mailt vagy SMS-t is küldhet facebookos vásárlóinak, amiben további vásárlásra buzdíthatja őket! Számlázó program hírlevélkezelővel.
A fent sorolt listákat, jelentéseket, célzott leveleket automatizálhatja is, hogy azok maguktól elkészüljenek, elküldésre kerüljenek bizonyos eseményeknél - így biztos, hogy minden vevő értesítve lesz, pl. mielőtt lejár a garancia a termékhez!
1191 Budapest, Üllői út 178. (09-16h)
Telefon: +36-1-631-4695
E-mail: info@szamlazoprogramom.hu
Az E-Szoftver Kft egy 2000 óta fejleszti ügyviteli szoftvereket. Termékeink országszerte több mint 1000 cégnél futnak. Nap mint nap számlák tízezrei készülnek számlázó programunkkal!
Erősségünk az egyedi igények kialakítása, a szoftverek testreszabása. Kevés cég foglalkozik ezzel olyan szinten mint mi. Az egyedi igényekben profik vagyunk.
Partnereinket szinte kivétel nélkül személyesen ismerjük. Szeretjük megismerni ügyfeleinket, jöjjön be hozzánk egy kávéra, és beszéljük meg, miben tudnánk Önnek segíteni!
E-Szoftver Kft.
Malinovszky László ügyvezető