[aboutbox title=”Deviza számlázás” sub_title=”EUR, USD, Angol, Német, Román, Francia és Szlovák nyelven. Pro Forma számlák készítése. Termékek több nyelven rögzíthetőek. Beszerzési és Eladási EUR ár is rögzíthető. Árfolyam lekérdezés az MNB oldaláról.” icon=”fa fa-eur”][/aboutbox][aboutbox title=”Proforma számlák” sub_title=”” icon=”fa fa-file-text”]Ne fizesse ki az Áfát előre, amíg nem utalt partnere! Állítson ki hó végén inkább Proforma számlát, vagy Előlegbekérő levelet, így ha partnere nem utal időben, Cégének nem kell Áfát fizetnie az ügyletre. Az utalás napján pedig egy kattintással leszámlázhatja azt, úgy, hogy a teljesítés napja az utalás beérkezésének napja legyen.[/aboutbox][aboutbox title=”Pénztár és bank modul” sub_title=”” icon=”fa fa-university”]A pontos elszámolást segíti Pénztár és Bank modulunk, ahol több alszámlát hozhatunk létre a rendszerben, nap végén pedig egy napizárással látjuk melyik “számlán” milyen pénzmozgások voltak. Kiválóan alkalmas pl. több bolt elszámoltatására, vagy több bankszámlaszám vezetésére.[/aboutbox][aboutbox title=”Egyedi ár modul” sub_title=”” icon=”fa fa-tags”]Fejlett kedvezmény rendszerünk nem csak 5 eladási árat és eseti kedvezmény százalékokat tud kezelni. Egyedi ár modullal akár minden egyes partnernél, partnercsoportnál, terméknél vagy termékcsoportonként is adhatunk kedvezményt. Megadhatjuk tehát, hogy Gipsz Jakab a nyílászárókból 20% kedvezményt kap, de a festékekből csak 10%-ot. [/aboutbox][aboutbox title=”Projekt kezelés” sub_title=”” icon=”fa fa-list-ol”]Projekthez rendelhetjük az emlékeztetőket, és később a Projektek alakulását egy összesítőlapon láthatjuk. Ide sorolja az összes emlékeztetőt amit hozzárendeltünk, és százalékosan mutatja, hogy hogyan áll a projekt az elvégzendő feladatok és pénzügyi szempontból is (a bejövő és kimenő számlák alapján). Bővebb leírás.[/aboutbox][aboutbox title=”CRM modul” sub_title=”” icon=”fa fa-users”]A beépített CRM modullal pedig az érdeklődőket tarthatjuk nyilván, emlékeztetőket, teendőket rögzíthetünk velük, vagy korábbi vásárlóinkkal kapcsolatban. Vezethetjük kiszállásainkat, tárgyalásainkat a CRM-mel, amit a Google Naptárral összekötve akár kollégáink is láthatnak okostelefonon. Egy-egy nyitott emlékeztetőre a rendszer a főképernyőn figyelmeztet, így nem fogjuk elfelejteni azokat. Sokan használják azt a funkcióját is, hogy ha egy partnernél van nyitott emlékeztető, és közben egy másik kolléga számlát ír neki, egy kis buborékban figyelmeztet, hogy van neki egy Aktív emlékeztető: pl. adjunk neki katalógust, vagy kedvezményt, vagy éppen ne írjunk neki átutalásos számlát, bármi.[/aboutbox][aboutbox title=”Gyártás modul” sub_title=”” icon=”fa fa-cogs”]Ha késztermékeket, csomagajánlatokat, vagy éppen PC konfigurációkat készítenek, gyártás modulunk segítségével könnyedén megteheti azokat. Csak be kell állítani az “alkatrészeket”, és a számlakészítéskor nem a készterméket fogja levonni a szoftver, hanem az alkatrészeket. A másik lehetőség pedig, hogy előre legyártják a készterméket, ilyenkor a gyártás pillanatában történik a készletkezelés.[/aboutbox][aboutbox title=”Excel export / import” sub_title=”” icon=”fa fa-file-excel-o”]Minden listánk, kimutatásunk Excel file-ba menthető, illetve PDF-be exportálható. Érdekesebb azonban Excel importáló funkciónk, ami nem csak a kezdeti termék és partner feltöltést könnyíti meg. Ha egy beszállítónknál árváltozás van, és elküldi nekünk azt Excelben, könnyedén lefrissíthetjük árainkat egy importálással.[/aboutbox][aboutbox title=”Webáruház kapcsolat” sub_title=”Shoprenter, UNAS vagy XML fájlból” icon=”fa fa-cart-plus”]Megrendelések fogadása Shoprenter vagy UNAS webáruházakból, ezek rendszerezése, gyors utánrendelés leadás a beszállítók fele. Az elkészült számlákat pedig a Csomagfeladó programokba lehet exportálni (GLS,Trans-O-Flex, MPL). Legújabb fejlesztésünk az UNAS-hoz rendszerezi a vásárlókat, hogy honnan érkeztek, így láthatjuk hogy havi bevételeink mely része jött pl. a facebookról és mik jöttek az Adwords-ből például. Bővebb leírás.[/aboutbox][aboutbox title=”Termékdíj modul” sub_title=”” icon=”fa fa-calculator”]Termékenként beállítható az adott termékhez tartozó CSK kód mennyisége, a hónap végén pedig az eladások alapján a rendszer elkészíti a szükséges termékdíj-kimutatást.[/aboutbox]
[aboutbox title=”Több raktáras készletkezelés” sub_title=”raktárközi mozgatással” icon=”fa fa-truck”]Korlátlan számú raktár hozható létre, ezáltal elkülöníthetjük fizikai raktárainkat a programban éppúgy, mint virtuális-bizományos raktárainkat. Alkalmas az autók készleteinek kezelésére (például a mobilApp-ról), vagy ha több fizikai bolt egy rendszerben kezelésére. Itt beállítható, hogy minden bolt csak a saját számláit lássa, de egymás készletét láthassák.[/aboutbox][aboutbox title=”Bejövő számlák nyilvántartása” sub_title=”” icon=”fa fa-search”]Legyen tisztába kiadásaival. Rögzítse a programba bejövő számláit is, amit rendszerezni tud kategóriánként: adó, autó, árú, bérek, iroda. Hó végén pedig tisztán láthatja, hogy hogyan alakultak kiadásai. Ezeket a bejövő számlákat ráadásul Projektekhez rendelheti, így tisztán láthatja mennyire nyereséges egy-egy Projektje. Javasoljuk, hogy a bescannelt számlaképeket is rögzítse a rendszerbe, így azokat már akkor is előkeresheti, ha azokat leadta a könyvelőnek.[/aboutbox][aboutbox title=”Előleg számlák” sub_title=”” icon=”fa fa-file-text-o”]Egyedi gyártású, vagy egyedi rendelésű termékek esetén szükséges lehet előleget felvennünk, amiről előleg számlát kell készítsünk. Ez lehet a rendelés teljes összege, vagy csak egy bizonyos százalék. Lehet egyösszegű előleg, vagy tételesen kiírt az adott termékre. Ezeket mind támogatja a program, illetve akár több előleg számlát is összevonhatunk a későbbi végszámlára.[/aboutbox][aboutbox title=”Vevői rendelések nyilvántartása” sub_title=”” icon=”fa fa-pencil-square-o”]Rögzíthetjük azokat a rendeléseket, amiket most azonnal nem tudunk teljesíteni, csak a későbbiekben. Ilyenkor a program nem vonja le a készletet, csak befoglalja azt. Ezek a megrendelések mindaddig módosíthatóak, amíg le nem számlázzuk azokat.[/aboutbox][aboutbox title=”Szerviz – munkalap modul” sub_title=”” icon=”fa fa-wrench”]Munkalap modulunk a karbantartások, javítások nyilvántartását segíti. Áttekinthetjük a nyitott munkalapokat, átsorolhatjuk őket pl. várakozásra, vagy értesíthetjük az ügyfelet e-mailen ha elkészült a javítás. Ezeket egy gombnyomásra ki is számlázhatjuk, beleértve a munkadíjat és a felhasznált anyagokat is. Munkaidő nyilvántartás is tartozik a modulhoz, ahol a szervizes kollégák munkaidejét vezethetjük. Bővebb leírás[/aboutbox][aboutbox title=”Gépnyilvántartás modul” sub_title=”” icon=”fa fa-list”]Ennek segítségével a partnerekhez felrögzíthetünk olyan “gépeket”, de lehetnek ezek autók is, kávégépek, vagy más bérbe adott termékek, pl. nyomtatók, fénymásolók, bármi olyan, amiről nyilvántartást szeretnénk vezetni, mert pl. karbantartjuk őket. Tartozik ezekhez egy gépnapló ugyanis, amiben láthatjuk, hogy mikor vételeztük be a beszállítónktól, mikor adtuk el a partnernek, és mikor milyen javítást végeztünk rajta. Figyelmeztet továbbá a havi esedékes, vagy éppen negyedéves javításokra is, amiket így előre tervezhetünk vele.[/aboutbox][aboutbox title=”Dokumentumok nyilvántartása” sub_title=”” icon=”fa fa-floppy-o”]A munkalapok, emlékeztetők, ki és bejövő számlákhoz rögzíthetünk dokumentumokat is. Ezek lehetne PDF-ek, XLS-ek, képek vagy DOC-ok is. Ezek az adott partnernél is megjelennek, visszakereshetőek, így nem kell azokat a közös mappákból előkeresni, mindig kéznél lesznek.[/aboutbox][aboutbox title=”Gyáriszám modul” sub_title=”” icon=”fa fa-sort-numeric-asc”]Gyáriszámos, vagy IMEI számos termékek is vezethetőek a rendszerrel. Tartozik hozzá egy gyáriszám-történet is, ahol rákeresve egy adott gyáriszámra visszanézhetjük mikor vettük meg a beszállítótól és mikor adtuk el a vevőnek, illetve esetleg milyen korábbi javítások tartoznak az adott gyáriszámhoz.[/aboutbox][aboutbox title=”Szállítói rendelések” sub_title=”minimum készlet alapján” icon=”fa fa-credit-card”]Minimum készlet alapján felajánlja a program a rendelendő tételeket a beszállítóktól, de persze kézzel is felvihetjük azokat. A rendeléseket e-mailben elküldhetjük a beszállítónknak magyar, német, angol vagy francia nyelven is.[/aboutbox][aboutbox title=”Beépített E-mail küldés” sub_title=”Minden egy helyen” icon=”ion-email”]Közvetlenül a programból küldhet e-maileket, akár korábbi sablonokból is. Ezek az e-mailek integrálódnak a szoftverrel, ugyanis a partnerkartonon is bármikor visszakereshető, hogy melyik kolléga milyen árajánlatot küldött X cégnek. Bővebb leírás.[/aboutbox]
[st_price type=”2″ title=”Prémium verziónk a fenti összes modult tartalmazza. A komplett ügyviteli rendszer havidíja:” price_amount=”10.000″ price_currency=”Ft+áfa” price_base=”hó” signup_text=”Megrendelem”](Bruttó 12.700 Ft/hó)
[strong]Eszközbővítés[/strong] havi nettó 5.000 Ft/eszköz[/st_price]

Extra modulok

[aboutbox title=”Túratervek kezelése” sub_title=”” icon=”fa fa-arrow-up”]A kiállított számlák, szállítólevelek alapján összeállítható a másnapi túraterv a sofőröknek/üzletkötőknek. Térkép segítségével optimalizálható az útvonal, amit a kollégák mobilon tudják elérni. Bővebb leíráshoz kattintson ide.[/aboutbox]

[aboutbox title=”Lejárati idő kezelés” sub_title=”” icon=”fa fa-arrow-up”] Szoftverünk képes a lejárati idők kezelésére, LOT számok nyilvántartására a készlettel. Bővebb leíráshoz kattintson ide.[/aboutbox]

[aboutbox title=”Üzletkötőknek Offline Mobilapp” sub_title=”” icon=”fa fa-arrow-up”] Mobilappunk képes internet nélkül is működni. Az üzletkötők nem csak rendelést tudnak felvenni, hanem a helyszínen rögtön számlázni is tudnak, amit egy mobilnyomtatóval rögtön ki is nyomtathatnak. Bővebb leíráshoz kattintson ide.[/aboutbox]

[aboutbox title=”Könyvelési feladás” sub_title=”” icon=”fa fa-arrow-up”]A programban kiállított kimenő számlákat fel tudjuk adni a könyvelő programokba, így nem kell azokat külön berögzíteni. Főbb könyvelő programok: Tensoft, RLB, NTax, Taxa, Regram, Kulcs-Szoft[/aboutbox][aboutbox title=”Adatgyűjtő modul” sub_title=”Cipherlab vezetéknélküli adatgyűjtővel is használható a program gyors bizonylatkészítéshez, leltárazáshoz. (A sima vonalkódolvasót alapból kezeli a rendszer)” icon=”fa fa-barcode”][/aboutbox]

 

[small]Mi fog történni, miután kattintott a “Kérem a DEMÓ verziót!” gombra?[/small]

[aboutbox title=”1. Kapni fog tőlünk egy üdvözlő e-mailt, ” sub_title=”amiben küldjük Önnek a linket, amire kattintva elindul a letöltés” icon=”fa fa-envelope-o”][/aboutbox]

 

[aboutbox title=”2. A szoftver letöltését követően” sub_title=”kövesse a telepítési utasításokat” icon=”fa fa-download”][/aboutbox]

 

[aboutbox title=”3. Tesztelje bátran a programot,” sub_title=”közben hasznos tanácsokkal fogjuk ellátni” icon=”fa fa-smile-o”][/aboutbox]

 

Mi is utáljuk a kéretlen levelezést (spam), ezért semmi olyan tartalmat nem fogunk küldeni az e-mail címére, ami nem a szoftverhez nyújt segítséget, harmadik személy részére pedig semmilyen körülmények között nem adjuk ki adatait!