Összeszedtük azokat a fejlesztéseinket a 2017-es évből, amiket felhasználóink a leginkább kedveltek.
Ezeket általában egy-egy felhasználói ötletből indultak, amit aztán beépítettünk az alapszoftverbe, mert úgy gondoltuk, hogy mindenkinek segíteni fogja a napi munkáját:
  1. Gyors számlázás – új termék és partner gyorskeresés
    Jelentősen felgyorsul a számlázás ha nem csak cégnévre lehet keresni, hanem például az étterem fantázianevére (Gombás Étterem), így azok a kollegák (pl. az újak) is gyorsan tudnak számlázni, akik nem ismerik a partnereket. Ugyanez igaz a termékekre is, hiszen van aki cikkszám alapján, van aki név alapján tud gyorsabban keresni.
  2. Számlázáskor látszódnak a partner korábbi vásárlásai
    Szintén az új kollégáknak a legnagyobb segítség, hogy a partner kiválasztása után a terméktörzsben más színnel jelennek meg azok a termékek, amiket a partner szokott vásárolni – így biztosak lehetünk benne, hogy nem egy másik, rossz terméket ütünk fel, ami miatt aztán később stornózni kell az egész számlát vagy rendelést.
  3. Projekt újdonságok
    A projekt kimutatások jelentősen bővültek, az projekt összesítőben látszik a kiszámlázott összegeken belül azok árrése is, illetve a bejövő számlák összesítése is, hogy megtérült-e a projekt.
    Ráadásul az adott projekthez felütött munkaidőt is összesíti a program, ha használják a munkaidő nyilvántartás is – akár mobilon is.
  4. Vezetői információs rendszer – Grafikonok, térképes nézet
    Látványos grafikonokkal bővült rendszerünk, amit egy komplett vezetői információs rendszerrel is kiegészítettünk. Ebben be tudjuk állítani a minket érdeklő grafikus mutatókat: napi számlák, kintlévőségek, napi munkalapok, üzletkötők forgalma, ezek pedig élőben frissülnek az adatbázisból. Tartozik hozzá egy térképes nézet is, ami szintén élőképet mutat, az üzletkötők napi munkája alapján
  5. Munkaidő nyilvántartás
    A kollégák mobilon tudják rögzíteni a napi munkaidejüket, hogy melyik partnernél vagy milyen projekten dolgoztak. A felület nagyon egyszerű, bármelyik kolléga számára kezelhető: partner kiválasztás, mettől meddig és megjegyzés!
  6. Lejárati idő
    Élelmiszer nagykereskedő partnereinknek fejlesztett lejárati idő nyilvántartásunk (szavatossági idő nyilvántartás) sokat fejlődött az évben a gyakorlati tapasztalatok alapján
  7. Mobilon fényképek csatolása
    Sok ügyfelünk jelezte, hogy nem feltétlen adna teljes hozzáférést egy-egy kollégának, viszont szeretné, ha a náluk lévő készpénzes számlákat be tudnák küldeni a központba egy adott projekthez, így a fényképezést külön menüpontba raktuk, ahol elég egy partnert vagy projektet választani a csatoláshoz, a központban mi már a megfelelő helyen látjuk a képeket.
  8. Munkalaphoz több fénykép csatolása, rajzolással
    Munkalap készítés közben kaptuk a visszajelzést, hogy jó lenne több képet csatolni a munkalaphoz, akár a korábban készített képekből is, illetve, hogy jó lenne rajzolni tudni rájuk, bejelölve a legfontosabb részeket.
  9. Új munkalap készítő felület – egyedi mezőkkel
    Teljesen átdolgoztuk, könnyebben kezelhetővé tettük a munkalap készítést, amit most már bármilyen egyedi mezővel is kitudnak egészíteni felhasználóink: számláló állása, km óra állás, autó típus, bármi. Egyik kedves ügyfelünk az állatok nyilvántartására használja: ló neve, fajtája, születési éve(!).
  10. Milyen messze van a központtól
    Szintén a munkalaphoz kapcsolódik, egyik ügyfelünknek fontos volt, hogy a kollégák a munkalaphoz könnyen be tudják írni az utazott kilométerek számát. Ehhez a GPS alapján kiszámolja a program a központtól (vagy a korábbi ügyféltől) megtett km-ek számát, majd felszorozza a km óra díjukkal.

Minden fejlesztéssel az a célunk hogy könnyebbé tegyük felhasználóink munkáját, úgyhogy ha van egy jó ötlete, kérése, kérjük, írja meg nekünk:

Kérjük, írja meg nekünk: Milyen fejlesztést oldjunk meg Önnek 2018-ban, ami segítené a munkáját?