[small]Növelje bevételeit egy hatékony CRM Program segítségével![/small]

[aboutbox title=”Hogyan teheti hatékonyabbá a közös munkavégzést cégében?” sub_title=”Hogyan kérheti számon értékesítői munkáját? Hogy mérheti kollégái teljesítményét? Tudja Ön, hogy melyik munkatársa mikor mit csinál?” icon=”fa fa-briefcase”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Hogyan növelheti bevételeit?” sub_title=”Szerezzen több megrendelést a meglévő ügyfeleitől! Jelenlegi ügyfeleivel hogyan tud több bevételre szert tenni?” icon=”fa fa-signal”][/aboutbox]
[aboutbox title=” Hogyan szerezhet több vevőt?” sub_title=”Vezessen hatékony partner listát CRM Program segítségével. Tudja Ön honnan jönnek a jó vevői, és melyik hirdetései nem találnak célba? Tudja Ön, hogy melyik partnerét mi érdekli?” icon=”fa fa-users”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Automatikus kintlévőség kezelés egyszerűen” sub_title=”” icon=”fa fa-money”][/aboutbox]
[aboutbox title=”A kintlévőségek hatásos ellenszere” sub_title=”” icon=”fa fa-gavel”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Beépített e-mail küldés” sub_title=”” icon=”fa fa-paper-plane-o”][/aboutbox]

[small]Pontos ügyfélnyilvántartás[/small]

[small]Tudta, hogy cégének[/small] legnagyobb kincse [small]ügyféladatbázisa?[/small]

[span class=lead]Persze csak akkor, ha pontosan van vezetve![/span]

 

[span class=lead]Melyik vásárlója honnan jött, ki az üzletkötője, mi érdekli pontosan. Mikor kerestük, mikor voltunk nála, kapott ajánlatot.[/span]
[span class=lead]Kategóriákba tudja sorolni őket: érdeklődők, vásárlók, törzsvásárlók, amiket alábonthat még állapotok szerint is.
Partnere összes kapcsolattartóját berögzítheti, hiszen az is fontos, hogy a cégen belül kivel tartjuk a kapcsolatot, kinek menjen a fizetési felszólítás.[/span]

[span class=lead]Egy partnerhez több szállítási címet is felrögzíthet, ami alapján később könnyen megtalálhatja őket (pl. XY Kft mellé berögzítheti, hogy SanyaChef).[/span]
[span class=lead]A partner szerződéseit is felrögzítheti az adott partner kartonjára.[/span]
[span class=lead]Üzletkötője egy partner kartonra ránézve rögtön láthatja, hogy a partner hogy szokott fizetni, van-e tartozása, mik a kedvenc termékei, milyen gyakran vásárol.[/span]
[span class=lead]Ön pedig láthatja, hogy milyen árrése van a partneren, sőt tervezni is tud ezzel kapcsolatban, hogyha áralkura kerülne sor.[/span]

[small]Miért fontos a CRM program mostanában?[/small]

Partner ne csak egy adat legyen, tudjon róla mindent!

[aboutbox title=”” sub_title=””]1.) Törődjön többet meglévő ügyfeleivel!
2.) Kik a legjobb vevői? Foglalkozzon velük!
3.) Figyeljen ügyfelei igényeire – hol vannak az értékesítési lehetőségek?
4.) Kényeztesse hűséges törzsvásárlóit!
5.) Nem elég keményebben dolgozni az új vásárlóiért, okosabban is kell![/aboutbox]


[small]A 4M elve: Megfog, Megért, Megtart, Megismétel[/small]

[span class=lead]A sikeres ügyfél kezelés a 4M elve köré épül. [/span]

[span class=lead]Amikor egy új vásárlónk van, először Megfogjuk a szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Elemezzük vásárlói szokásait, igényeit, azaz Megértjük. Ezáltal érzi, fontos számunkra az elégedettsége, és egyedi igényei, tehát Megtartjuk érdeklődését felénk. Ennek a folyamatnak az eredményeként lesz vásárlónkból hűséges törzsvásárló, aki újból és újból Megismétli a vásárlást.[/span]

CRM Program 4M

CRM Program


[small]Miért fontos, hogy a Számlázó és a CRM program egyben legyen?[/small]

[span class=lead]A legegyszerűbb ezt egy képpel illusztrálni: [/span]

[span class=lead]Partnereiről úgy fogja a legtöbbet tudni, hogyha a főbb adatok mellett látja vásárlási szokásaikat is: ki milyen gyakran mit szokott vásárolni. Hány hetente vásárol, mióta nem vásárolt X terméket?[/span]

CRM Program

CRM Program


[small]Rég nem rendelt törzsvásárlók – Kiket kell felhívni, emlékeztetőül, hogy vásároljanak?[/small]

Legnagyobb előnye, hogy egyben van a számlázó és a CRM program, hogy ilyen FORINTOSÍTHATÓ listákat tud adni.

Hetente bejárt önhöz vásárolni Gipsz Jakab, de hetek óta nem jött? A szoftver automatikusan feldobja, így Ön (vagy üzletkötője) oda tud telefonálni, hogy mi ennek az oka.

Ügyfele értékelni fogja a törődést – hogy fontos Önnek minden egyes vásárló!

 

 

[aboutbox title=”Törzsvevők automatikus kiemelése ” sub_title=”Mindenki tudja, hogy a cégek többsége a törzsvevőkből él, de vajon minden kollégája tisztában is van azzal, hogy kik a törzsvevői? Szoftverünk automatikusan kiemeli a törzsvevőket, vásárlási szokásaik alapján, így új kollégái rögtön tudni fogják, kiket kell kiemelten kezelni.”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Nincs elszalasztott lehetőség! ” sub_title=”Mindennek nyoma van, így kollégái rá tudnak kérdezni az ügyfélre pár hónap múlva, hogy hogy áll az építkezés, aktuális-e a fürdőszobabútor. Ön pedig látja, hogy milyen kereslet várható a következő hónapban!”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Értékesítési lehetőségek rögzítése ” sub_title=”Emlékeztetők mellé felvihetik kollégái azt is, hogy kit mi fog érdekelni a közeljövőben!”][/aboutbox]

[small]Vásárlási szokásosok elemzése[/small]

Tudja Ön, hogy kik a törzsvásárlói? Azt is tudja mi érdekelheti még őket, a megszokott termék vásárlása mellett? És ha Ön ezt tudja, fel is ajánlja nekik személyre szabottan?

[aboutbox title=”Biztosan tapasztalta már, hogy rendszeres vásárlói el-el tűnnek, elmaradoznak hosszabb időre. ” sub_title=”A legtöbb bevételkiesést a vásárlók nem megfelelően kezelése tudja okozni, ami által elpártolnak a jó vevői. Ez ellen úgy tehet a legjobban, ha figyel rájuk!”][/aboutbox][aboutbox title=”Számlázó és CRM program közvetlenül tud e-mailt küldeni a vásárlójának ” sub_title=”Küldje ki a termék leírását, dokumentációját az e-mail csatolmányaként, Például: “Köszönjük, hogy megvásárolta a fűrészünket, a használat előtt kérjük olvassa el a mellékelt leírást“ Fontos megjegyezni azonban, hogy szoftverünk nem hírlevélküldő, de beépített e-mail küldéssel rendelkezik.”][/aboutbox][aboutbox title=”Ezt a fajta ügyfél kezelést kevesen használják még nálunk! ” sub_title=”Egy ilyen boltba Ön is szívesen vissztérne igaz? De menjünk tovább! Egy hét múlva a rendszer megkérdezi a vásárlótól: “Köszönjük múlt heti “fűrész“ vásárlását , reméljük elégedett volt vele! Tudta, hogy nálunk sövénynyírókat is lehet kapni? Mellékeltük sövénynyíróink árlistáját és linkjét a weboldalunkra!“”][/aboutbox]

Számlázás vásárlási szokások alapján:

[small]Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal[/small]

Egyedi partnertulajdonságok

[aboutbox title=”” sub_title=”Mit szeretne nyilvántartani a vevőiről? Milyen háziállatuk van, milyen autót vezetnek? Bármit beállíthat, és később szűkíthet ezekre: budapesti kutyás ügyfeleit egy gombnyomásra lekérdezheti például a CRM Program segítségével!”][/aboutbox][aboutbox title=”” sub_title=”Különböző szempontok alapján saját listákat hozhat létre, amin csak azok az adatok jelennek meg, amikre ön kiváncsi! Pl. A heti eladások a facebookos vevőkből! “][/aboutbox]

[small]Egyedi listák létrehozása – egyedi tulajdonságokkal[/small]

[aboutbox title=”Marketing csatornák elemzése ” sub_title=”Tudja, hogy melyik hirdetésből jöttek ügyfelei? Melyik oldalról jöttek jól fizető ügyfelei, és melyikről a problémásak? Vajon a Google-ről vagy a Facebookról érkező ügyfeleinken kerestünk többet?”][/aboutbox]
[aboutbox title=”Rég vásárolt törzsvásárlókra figyelmeztetés ” sub_title=”CRM program adataiból egy gombnyomásra lekérheti azon partnereinek a listáját, akik eddig törzsvásárlók voltak (gyakran vásároltak), de egy időben elfordultak a cégtől, hetek óta nem rendeltek. Érdemes üzletkötőjének felkeresnie őket!”][/aboutbox]