Szoftverünk tartalmazza az előleg számlázást is.

Előleg számla és díjbekérő is kiállítható, valamint devizás előleg számla is.

Ügyviteli szoftverünk egy olyan rugalmas havidíjas Windowsos ügyviteli rendszer kisvállalkozásoknak,

ami sokkal többet tud az online számlázóknál, mert a számlázás mellett készletkezelést, CRM programot, webshop számlázást, szervízkezelést (21 modult) is tartalmaz.

+Rendszerünk Android, Iphone és MAC kliensekkel bővíthető az üzletkötőknek, slepptúrás értékesítőknek, szerelőknek.

További moduljaink:

  • Deviza számlázás EUR, USD, Angol, Német, Román, Szlovák nyelven
  • Proforma számlák Pénztár és bank modul
  • Egyedi ár modul
  • Projekt kezelés
  • CRM program
  • Gyártás modul
  • Excel export / import
  • Webáruház kapcsolat Shoprenter, UNAS vagy XML fájlból
  • Termékdíj modul
  • Kötegelt számlázás
  • Több raktáras készletkezelés raktárközi mozgatással
  • Bejövő számlák nyilvántartása
  • Előleg számlák
  • Vevői rendelések nyilvántartása
  • Szerviz – munkalap modul
  • Gépnyilvántartás modul
  • Dokumentumok nyilvántartása
  • Gyáriszám modul
  • Szállítói rendelések minimum készlet alapján
  • Beépített E-mail küldés

A fent említett összes modulunkat megkapja,

egy gépre mindössze nettó havi 10.000 Ft-ért, a teljes ügyviteli rendszer havidíja.

+ 5.000 Ft a további eszközök havidíja.

Havidíjunkért cserébe:

  • Felhő alapú szerver szolgáltatás az árban.
  • Nincs szüksége saját szervert üzemeltetni, benne van az árban.
  • Bárhonnan, akár több boltból is elérhető kollégái egy ügyviteli rendszer adatbázisában dolgozhatnak különböző helyekről legyen az 3 bolt, raktár vagy autó
  • Utálja, ha meg van kötve a keze?
  • Rugalmas és segítőkész support csapatunk segít betanulni a szoftver, és egyedi igényeit is megvalósítjuk.
  • Nincs más rejtett költség, hűségidő nincs további kötöttség, egyéb díjak. Már holnaptól használhatja!