2016 májusától E – cigaretta termékek és az ezzel kapcsolatos kiegészítők a Nemzeti Dohány boltokban kerülhetnek kiskereskedelmi forgalomba.

Ennek beszállításával kezdett el foglalkozni a Beck Trade Kft. és üzletkötők, területi képviselők terítik a termékeket 3 dél-dunántúli megyénkben.

Ügyvezetőjük már a vállalkozás indulásakor felismerte hogy az a hagyományos üzletkötős értékesítési módszer, miszerint:

” Az üzletkötőik laptopokkal érkeznek a helyszínekre ahol a felvett rendeléseket és kiadott szállítóleveleket kézi tömbökben tollal kitöltögetik és leadják a központban ahol megpróbálják kisilabizálni a különböző kézírásokat és egyesével felviszik az új partnereket, a megrendeléseket, és számlákat készítenek belőle, jó esetben minden délutánjukat, estéjüket erre a munkafolyamatra szánva”, a mai felgyorsult világunkban már nem müködő képes és rengeteg hibázási lehetőséget és feleslegesen elpocsékolt munkaidőt okoz a kollégáknak.

Ráadásul arról hogy képviselőik merre jártak, kivel és miben állapodtak meg, az előzetes látogatási tervüket végrehajtották–e, csak az általuk szóban elmondottak alapján értesült volna a cég vezetősége, mindenféle kontroll lehetőség nélkül.

Ügyvezetőjük ennek megfelelően a következő munkafolyamatokra keresett gyors, egyedi és hosszútávú szoftveres megoldást:

– Mobilitás – tabletre írt mobilalkalmazás

– helyszíni bizonylatolás – Bluetooth mobilnyomtatókon

– költség hatékonyság

– a kollégák kontrollálása

– az ügyviteli folyamatok egy rendszerben láthatósága.

Ekkor talált rá az E-Szoftver Kft. számlázó és ügyviteli rendszerére. A program demó verziójának letöltése és kipróbálása után hamar eldöntötte, hogy személyesen szeretne találkozni a fejlesztőkkel ahol el tudja mondani vágyait az értékesítési folyamataik modernizálásával kapcsolatban. Volt egy jó pár egyedi kérése és elképzelése is, de handyman app a szűk határidő ellenére, a programozók, rugalmasan és gyorsan elvégezték azokat a testreszabásokat és változtatásokat melynek segítségével a folyamatok már pontosan úgy működnek ahogy azt előre elképzelte.

Logisztikai vezetőjük este elkészíti a túraterveket a kollégák számára, a szoftver segítségével.

Az üzletkötők ezt másnap reggel az induláskor már látják a mobileszközükön, megtudják nézni térképen a helyszíneket, napközben fel tudnak vinni eseti új címeket és jelölni tudják hogy hol végezték el már a kijelölt feladatot.

Egy tablettel a kezükben és az övükön egy mobil nyomtatóval megérkeznek a helyszínre, itt a mobilalkalmazás gyorsfelvitel menüjének segítségével már látják az aktuális ügyfél vásárlási szokásait és a work order software vezetőjével egyeztetve gyorsan és hatékonyan felveszik a megrendelést.

A náluk lévő termékeket rögtön ki is számlázzák és a bizonylatokat ki is tudják nyomtatni.

Ebben a pillanatban a központ látja mi az amit rendelni kell, illetve az üzletkötő tudja és látja a központi készleteket, fel tud vinni a partnerekhez emlékeztetőket ( ajándékminta, kedvezmény, következő látogatás időpontja stb. ) melyet a többi kolléga is lát a szoftverben.

Ügyvezetőjük nem bemondásra adja az értékesítések utáni jutalékot hanem rögtön látja mely kollégái a leghatékonyabbak, pontos kimutatásokból tud tájékozódni a cég hatékonyságáról és marketing terveket tud készíteni vásárlóik szokásait kielemezve.