Magyarország piacvezető jéggyártó és forgalmazó vállalata gondolt egy merészet és új termék bevonásával szeretett volna betörni a magyar piacra. MotomaX Kft. néven átvették a Dr.Frutti gyümölcsturmix sűrítmény brand – et és üzletkötők, területi képviselők révén szeretnék leteríteni az ország bárjait.

Az alapkoncepciójuk szerint az üzletkötőik laptopokkal érkeztek volna a helyszínekre ahol a felvett rendeléseket és kiadott szállítóleveleket kézi tömbökben tollal szépen kitöltögetik és leadják a központban a kolléganőjüknek, aki megpróbálja kisilabizálni a különböző kézírásokat és egyesével felviszi az új partnereket, a megrendeléseket, és számlákat készít belőle jó esetben minden délutánját , estéjét erre a munkafolyamatra szánva.

Arról hogy képviselőik merre jártak, kivel és miben állapodtak meg, az előzetes látogatási tervüket végrehajtották – e, csak az általuk szóban elmondottak alapján értesült a cég vezetősége mindenféle kontroll lehetőség nélkül.

Ügyvezetőjük a következő témákban keresett gyors, egyedi és hosszútávú szoftveres megoldást:

–  Mobilitás

–  helyszíni bizonylatolás

–  költség hatékonyság

–  a kollégák kontrollálása

–  az ügyviteli folyamatok egy rendszerben láthatósága.

Ekkor talált rá az E-Szoftver Kft. számlázó és ügyviteli rendszerére. A program demó verziójának letöltése és kipróbálása után hamar eldöntötte, hogy személyesen szeretne találkozni a fejlesztőkkel ahol el tudja mondani a vágyait az értékesítési folyamataik modernizálásával kapcsolatban.

Volt egy jó pár egyedi kérése és elképzelése is, de a szűk határidő ellenére, a programozók, rugalmasan és gyorsan elvégezték azokat a testreszabásokat és változtatásokat melynek segítségével a folyamatok a Dr. Fruttinál már pontosan úgy működnek ahogy azt előre elképzelték,

Az üzletkötők egy tablettel vagy saját mobil telefonjukkal, az övükön egy mobil nyomtatóval megérkeznek a helyszínre, itt a bár vezetőjével egyeztetve felveszik a megrendelést és a náluk lévő termékeket már rögtön ki is számlázzák és a bizonylatokat ki is tudják nyomtatni. Ebben a pillanatban a központ már látja mi az amit rendelni kell, illetve az üzletkötő tudja és látja a központi készleteket, fel tud vinni a partnerekhez emlékeztetőket ( ajándékminta, kedvezmény, következő látogatás időpontja stb. ) melyet a többi kolléga is lát a szoftverben.

Ügyvezetőjük már nem csak bemondásra adja az értékesítések utáni jutalékot hanem rögtön látja mely kollégái a leghatékonyabbak, pontos kimutatásokból tud tájékozódni a cég hatékonyságáról és marketing terveket tud készíteni vásárlóik szokásait kielemezve.

 

 

 

MotomaX Hungary 2016. május 25.

Csak ajánlani tudjuk! Köszönjük a rugalmasságot és a maximális segítő készséget!