Számlázó program 2019-ben: programot bármikor lehet váltani, akár évközben is. A többség mégis az évváltáskor szokta ezt megtenni.

Számlázó Program váltáshoz a 2019 Január 1 ideális időpont, több szempontból is:

  • Új év, új kezdet, így az új programmal egy teljes év forgalmát, nyereségét, kiadásait láthatjuk egyben
  • Év eleji időszak sok cég esetén nyugodtabb, több lehetőséget ad az új program megismerésére
  • A leltárazást könnyebb egy új programba felvezetni

Egy új cég esetén természetesen az alakulás után rögtön érdemes egy olyan rendszert bevezetni, ami hosszútávra ki tudja szolgálni a cég fejlődését.
Meglévő cégek esetén azonban bőven elég ha az új hónapot kezdik az új programmal, de ez sem törvényi előírás. A lényeg, hogy úgy vezessék be a programot, hogy azt megfelelően megismerték előtte.

Természetesen az új számlázó program csak akkor fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket 2019-ben, ha kollégáink megfelelően használják.

Ezért érdemes a megelőző időszakot a program megismerésével tölteni, felkeresni a fejlesztő céget egy komplett oktatás miatt.

Ha szükséges valami fejlesztés, kiegészítés, még van idő a lefejlesztéshez.

Mi mindig meglepődünk azon, amit érdeklődőinktől hallunk, hogy sok helyen nem lehetséges a személyes konzultáció, illetve a helyszíni oktatás sem megoldható sok helyen. Mi ezzel szemben kimondottan úgy szeretünk “elindítani egy céget” a szoftverünkkel, hogy előtte találkozunk, megismerjük egymást.

A régi programból kimentett termék és partner törzset érdemes még egy kicsit “kigyomlálni”, kitörölni az elfekvő termékeket, nagyon régi vásárlókat, kijavítani a rossz cikkszámokat, rossz megnevezéseket.

Milyen modern funkciókat keressünk a piacon, amit a régi számlázó program verziók nem tudnak 2019-ben?

  • Felhő alapú működés – bárhonnan elérhető a rendszerünk, nem csak egy gépről. Több bolt összeköthető így.
  • Mobilalkalmazás – PC mellett üzletkötőink egy tableten is vehetnek fel rendelést az ügyfélnél, sőt nyomtathatnak is, akár offline is. Az ügyfél tableten aláírhatja a számlát. Mobilnyomtatással rögtön odaadhatjuk a számlát az ügyfélnek nem kell utólag küldeni
  • Integrációk: összeköthetőek meglévő hírlevél szoftverünkkel, webáruházunkkal (pl. SHOPRENTER, UNAS)
  • Beépített cég-adatbázis, ami felhozza a cég adatait: pontos név, cím, adószám – és ellenőrzi is hogy élő adószáma van-e a cégnek
  • Minden olyan manuális adatrögzítést minimalizálni kell, ami a cégünknél a legtöbb időt elveszi
  • Havidíjas: nem igényel egy nagy összegű befektetést, a havidíjért cserébe mindig annyi gépen használhatjuk, amire épp igényünk van. Rugalmas, tervezhető kiadás
  • CRM – Professzionális ügyfélkezelés, érdeklődők nyilvántartása, értékesítési lehetőségek vezetése
  • Vásárlási szokások elemzése a trendekről, várható rendelésekről
  • Összeköthető Google Naptárral, Excelbe menthető kimutatások
  • E-mailben küldhető bizonylatok

Milyen lépéseket kell megtennünk még idén, hogy januárban már az új programot tudjuk használni?

  1. Írjuk össze, mire van szükségünk, mi az ami a leginkább megkönnyítené a napi munkánkat
    Érdemes onnan megközelíteni ezt, hogy mi az, amivel a legtöbb időnk megy most el?
    Például:
    Tényleges számlaírás (nem túl valószínű a mai világban, hogy ez lenne a legkritikusabb pont),
    Excel nyilvántartások vezetése (pl. jutalék, eladási statisztikák a beszállítóknak, kintlévőségek vezetése, ez már valószínűleg sokaknál lehet napi feladat)
    Beszállítói megrendelések leadása, összeírni, hogy egyáltalán miből kell rendelnünk
    Webáruházas rendelések leszámlázása
    Üzletkötőink rendelésének berögzítése a papírok alapján
    Másnapi túratervek összeállítása
    Érdeklődők listáinak vezetése (ha egyáltalán van ilyenünk)
  2. Demó programok letöltése, kipróbálása (pl. Számlázó Választó)
    Érdemes több programot kipróbálni, azonan 4-5 programnál több esetén könnyen elveszthetjük a fonalat, könnyű belezavarodni.
    Olyan számlázó program letöltést keressünk 2019-ben, aminek a számlaképével több partnerünk esetén is találkoztunk már, kérdezzünk utána, hogy elégedettek-e velük.
  3. Fejlesztők megkeresése a mi igényeinkkel
    Érdemes először e-mailen megküldeni az igényeinket, utána pedig telefonon is konzultálni azokról.
    Szűkítsük le a számlázó programok listáját 2-3-ra, és menjünk el a fejlesztőkhöz, ismerjük meg kik adják a supportot a programhoz 2019-ben is és friss adatok vannak a weboldalukon.
  4. Termék és partner listák rendszerezése
    Mint említettük korábban, ilyenkor érdemes karbantartani a terméklistánkat, kigyomlálni azokból a régi termékeket. Frissíteni az árakat, megnevezéseket, cikkszámokat.
    Partnerek esetén kitölteni a hiányzó adószámokat, címeket, csoportba rendezni azokat: kisker, nagyker, viszonteladó.
  5. Személyre szabott demó kérése
    Kérjünk egy olyan demó verziót, ami már hasonló az éles programhoz, a mi partner és terméktörzsünk van benne, csak még demó számlát ad. Fontos, hogy a kollégáink 1-2 hétig használják párhuzamosan a két programot, hogy kiderüljön mi az amit még finomhangolni kell az új programnál, mire kell rákérdezni.

Tegye meg az első lépést, töltse le Számlázó Program 2019 demó verzióját innen!

számlázó program

számlázó program